Då och idag å så

2011-03-19
04:05:21
Ja precis då ska jag komma ihåg vad jag gjort då =) Har jag berättat att jag fick jobbet? De var ju häftigt. Hon ringde upp mig å sa att jag blev uttagen till utbildningen så jag har utbildats i några dagar. Jag och Christoffer =) Så Liam har knappt vart med mig sen den 11 Mars. Men han är la för underbar den ungen. han kom hem å var rakad på huvudet. Mitt lilla busfrö =) Idag hade jag mitt första "krogpass" Var med en tjej på krogen då. Alltså å jobba. Jag fick jobba med en kille först. Han tog min jobboskuld :) De gick bra.. Sen spelade jag med två andra killar å när en tredje hoppa in fick Marina ta över eftersom jag inte fick spela med mer än två =) (Vad jag vet) =) De var inte så mycket folk ute idag. När vi stängde hängde jag med Jessica och Samo till Mulan och där träffade jag en viss person. Så satt å snackade resten av kvällen å sen gick jag med Jessica till timmys å sen hem =) Nu sitter jag här klockan 4 å uppdaterar min blogg för att ni ska läsa om mitt jätteintressanta liv. Tjohoppla =))
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?