7-8 Mars =)

2011-03-09
14:16:15
På måndagen så kom Linda hit vid halv ett typ. hon skulle passa Liam medan jag var på möte =) Jag gick tio i ett ungefär.  Satt i väntrummet en halvtimme. Han jag skulle möta fick en annan snubbe före som stod å snackade å snackade å höll på. Tillslut sa han jag har ett möte jag måste ta så du får gå nu. Så var det min tur =) Jag var nämligen på soc å bad om att dom skulle skriva in skriftlig ansökan till arvika bostad om att jag har förtursrätt. Å det skulle dom göra för dom tyckte jag behövde en lägenhet i västra området. Så det var skönt. Men det är fortfarande Arvika bostad som bestämmer om jag har rätt till det eller inte. Så hoppas dom håller med soc om att jag faktiskt inte kan hålla på såhär längre. Jag blir nämligen lite tokig här hemma. Sen kom jag hem å började göra pannkakor med Linda och Liam å då skulle helt plötsligt brorsan komma så fick göra extra sats. Men vi blev iaf mätta och belåtna. Sen fick vi syn på polisbilarna som stod här utanför. Liam gillar ju poliser å bilarna. Chrille gick ut och rökte och Liam stod inne å tittade ut genomfönstret å sa morbror å gapskratta varje gång chrille tittade in på Liam så stod dom där å busade. Till slut kommer 5 polismän ut å vi bara liam titta poliser. tittade han? Nej han hade fullt upp med att spana på morbror. Han såg poliserna lagom till dom åkte härifrån hehe.. Sen gick Linda och Chrille å jag och Liam blev ensamma kvar =)

Tisdagen så råkade jag sova till 8 å jag orkade inte stressa med att gå till dagis på 30 minuter så jag sket i det å sov till 10 ist. Sen var det bara ta upp Liam å börja dagen. Vi gick å köpte semla för sånt ska man tydligen ha =) Sen var det bertil som var hemma med mig. Vart Liam var vet inte jag. Så jag la Bertil å när han vaknade så var det Liam som var hemma igen. Konstigt Bertil syns inte så ofta =) Halv sex kom mamma och Tommy för att passa Liam medan jag gick på arbetsintevju. Var en gruppintervju så jag var jättenervös. men så kom jag till The Roof å hälsade på chefen å hon var iaf trevlig. Sen till slut var vi 5 st sökande som kommit + chefen och en som redan jobbade där. Var en sökande som inte ens dök upp.. Så vi gick över till Tiki å satte oss i sofforna. Chefen berättade lite vad det gick ut på osv. Sen var det ett matteprov å enskilda samtal samt fika. Tog 1,5 timma ca. Var faktiskt väldigt trevligt. Kom hem vid åtta å Liam var vaken å skulle med mormor hem =) men det fick han inte =) Vi åt semlorna vi köpte tidigare på dagen å sen fick han hoppa i säng :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?