5-6 Mars =)

2011-03-09
13:59:53
Vaknade klockan 11 på lördagen. Egentligen skulle liam komme hem idag men hans pappa frågade om han kunde lämna Liam i morgon eftersom han ville ha honom över natten. Oj vad chockad jag blev men givetvis fick han det =) Så jag, brorsan och Linda träffades på pronto för en pizza. Satt väl där lite mer än en timme. Linda är ganska seg dagen efter. Det är alltid lika kul =) Sen gick dom till Linda och jag gick hem. Sen på kvällen kom Linda och brorsan hit å såg på tv å käkade godis. Myslördag =)

På söndagen vaknade jag oxå elva. Fick sms av Iris att hon skulle komma lite senare än 12. Sen klockan 13 kom Fredrik och lämnade Liam. han var så trött så han fick hoppa i säng direkt. Det hade tydligen gått bra under natten å han kunde tänka sig att ha honom fler nätter ÄNTLIGEN =) Strax efter kom Iris å vi såg på tv å så en timme. Sen väckte jag Liam. Försökte iaf det gick inte så bra. Så till slut klädde jag på han overallen å allt när han sov. Han vaknade inte förrän vi stod ute på gården å satte honom i vagenn då var det liv i honom igen =) Vi gick till rajjens för att bowla. Kom fram å sa att vi ville bowla han tittade på Liam och sa tyvärr å då tänkte jag jaha man får inte ha barn med sig. Men han sa tyvärr har vi ingen bana med staket ledigt för det ska vara barnkalas klockan tre. Men vi sa att det var skitsamma. För skojs skull så skrev jag in Liam på datorn så han fick vara med å spela. Gissa om jag blev förvånad när han tog ett klot på 8 kilo å får ner mer än mig.. Han ledde över sin gamla moder ett bra tag innan jag till slut kom ikapp. Vilken super duper unge jag har =) Att Iris vann med 50 poäng mer än mig är ju inte så noga. Jag har alltid vart värdelös på bowling =) När vi bowlat färdigt gick vi till ett överfullt shalom å köpte med oss mat hem. Iris bjöd hela dagen. Vilken underbar tjej =) vid sju la jag Liam å vi satte på en film. Sen efter filmen åkte Iris hem. Har bilder från bowlingen på mobilen men har ny telefon å det földe inte med en sladd till datorn så vet inte hur jag ska få in bilderna där =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?