4 Mars KBK 100% Party =)

2011-03-09
13:46:51
Mamma kom vid typ 19.30 med Mc Donalds mat till sig å lilleman. Han fick en ny leksak som han tyckte var jätterolig. Strax efter kom Therese så vi drack lite å spelade musik å Liam dansade. Sen sa jag typ vet du vem jockieboy är? Hon bara Ja så jag sa han är där ikväll. Hon blev helt galen å ringde runt alla hon kände för att tala om att hon skulle träffa honom haha.. Jag vet inte vem han är. eller nu vet jag men jag visste inte det innan =) Vid 20.30 sa jag och Therese hej då till mamma och Liam å åkte med Thereses syster å hennes pojkvän + Thereses lillebror till tågstation. Tåget kom nästan precis när vi satt oss så var bara stiga på tåget =) Biljettsnubben hette Tony å var rolig. Han frågade om vi skulle festa å nickade åt våran alkohol på bordet =) Så snackade vi om att det vore grymt med ett partytåg å han sa att det vore häftigt men var lite synd om tanter å gubbar om dom råkade hamna på ett partytåg =) haha När vi kom fram till karlstad fick vi stanna på McDonalds å roa oss i 40 minuter innan tjejen med våra biljetter dök upp. Sen var det in å festa järnet. Ja den första vi mötte var Linda, Jessica och Emelie. Men sen så var det Jockieboy. Oj oj oj vad Therese skrek =) Och massa bilder skulle man ta och hej å hå.. =) Sen vart det dans hela dagen lång. Och jag träffade ju en viss lång sexig person oxå.. Bättre sent än aldrig ;)Sen såg vi Jockieboy igen så Therese ville ha ÄNNU mera bilder. Och sen träffade vi Ellinor från ung och bortskämd och Therese skulle vara med på bild där oxå. Hon är ganska kändiskåt den bruden =) Strax efter två gick vi till tågstation å mötte upp våran chaufför Melle. Han körde oss till Max. Therese sa att de var äckligt där. Men när vi fått våran mat sa hon fan vad gott det var jag måste ha en hamburgare till. Men hon köpte en hel meny till. Gissa om jag och Melle skratta åt henne =) Sen kom ju resten av arvika gänget. Linda, Samo, Jessica, Emelie, Sjur, Magnus, Olof, Enok å nån mer. Sen kom Kim och Jerry. Jerry och Therese snackade lite sen tittade hon på mig och sa men hur fan känner du honom? jag svarade precis som det var Jerry började gapskratta å sa fan vad du är rak på sak då =) hehe Sen åkte vi hem. Var en helt sjukt underbar dag å jag är sugen på att dra dit igen 1 april. Vi får se vi får se =)















Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?