Oj oj oj 27 Maj igen då

2011-06-09
23:19:44
Jag skulle ju berätta om våran utekväll typ dagen efter me njag har glömt av bloggen lite som vanligt.
Kvällen började jag och Linda hemma hos mig. Sen besökte vi Rajjens. Dit kom Lina oxå så vi satt å snackade lite å Linda spelade lite Black Jack å så. Sen skulle Lina gå hem å jag och Linda gå till Olssons brygga å kolla på Daniel Adams Ray. Utanför mötte vi Brorsan och hans kompisar. Stod å snackade med dom lite innan jag och Linda gick in på bryggan. Vi kom precis när Daniel uppträdde med sin sista låt gubben i lådan. Så vi har ju iaf sett han uppträda med den enda låten vi hört =) Men på grund av lite bråk mellan brorsan och Linda och det faktum att Linda skulle upp å jobba så gick vi hem vid ett. Nästan hemma möter vi Ikka som absolut vill ha med oss på ett varv så vi åker med en liten stund å sen åkte vi hem.. =)





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?