Monstertruck show 11 Juni 2011

2011-06-15
18:39:04
Förra året var jag, Liam, Christian och Milli på monstertruck show i Karlstad. Kostade 200kr för vuxen och 175kr för Liam. Den showen var inte det roligaste direkt. Men jag tänkte att om denna showen var billigare så kunde jag gå för Liams skull. Och det kostade 180kr å stå å 200 för att sitta. Liam var gratis. Så jag, Liam och Linda kom vid halv sju å köpte 2 ståbiljetter för vi tänkte att vi nog såg mer då. Sittplatserna såg man nog oxå kom vi fram till när vi väl kom in på området. Liam ställde sig med hörlurarna på å höll i staketet under hela showen å försökte man prata med han sa han bara sluta å var helt inne i vad som hände. Även i pausen stirrade han på platsen där dom kört. Närmare sju kom brorsan å gjorde oss sällskap å sen kom även Mattias så vi blev en del som kollade. Denna showen var helt klart bättre än förra även om dom körde lika lite med monstertruckarna. Grejerna var typ samma men ändå bättre. Var nämligen inte samma "grupp" som hade showen i karlstad å denna showen så =) Och den där traktorn på två hjul blev väl inte helt otippat Liams favorit =) Efter showen skulle Liam stå med en av truckarna men de vågade han inte när vi väl kom närmare hehe :p Sen blev det pizza å direkt hem å lägga Liam. Han var helt slut stackarn =)






















Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?