Man ska inte sova!

2011-06-22
12:48:45
Varje gång jag får ont så har det oftast hänt när jag är på väg att sova, sover eller inte gör något alls. Så i natt var det dags igen. Jag la mig i sängen å såg på en URKASS film. Kände att det började göra lite ont i vänster knät men tänkte att det bara var inbillning eller skulle gå över. När filmen var slut la jag mig för att sova. Vaknade flera gånger under natten av att det gjorde så förbannat ont i knät. Å idag vågade jag knappt gå ur sängen ifall jag inte skulle klara av att gå på benet. Men det klarar jag. Kan dock inte lyfta mitt ben för då gör det fruktansvärt ont.. Mamma sa att jag skulle gå till läkaren MEN det är ju bara drygt.. Så frågade mamma hur jag skulle klara av att jobba på söndag om jag inte kan använda mitt ben. Ja de var ju en annan femma. Å sjukskriva mig från ett jobb går ju inte när jag har 3 jobb. Fast behöver inte mina ben till dom andra 2 jobben direkt så kanske skulle gå ändå? Jag har ingen aning om sånt där faktiskt. Jag hoppas iaf det går över tills i morgon ialla fall. Den 1 Juli ska jag till min läkare. Han är tydligen utländsk och har kallat mig för en ÖRONKONTROLL. Det enda stället jag INTE har ont på. Men men han vet väl vad han ska göra för de är ju han som är läkaren. inte jag..  Jag kan ju ge er en lista på min problem-

Jag blir anfådd bara av att sträcka på mig.
Jag är konstant illamående.
Det hugger till i hjärtat titt som tätt.
Jag har ont i nedre delen av magen.
Ont i slutet av ryggen.
Det hugger till mellan benen ihop med magsmärtorna.
Jag har ont i mitt vänstra knä.
Jag har ont i min höger arm.
Och jag är så förbannat trött oavsett hur mycke/lite jag sover.
Och fruktansvärt lättirriterad.

Ja som ni ser är jag helt sjuk nästan överallt. Men kolla gärna mina öron!! Halleluja..
Postat av: Josefin

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :D

Kommenterat -  Datum: 2011-07-12 Klockan: 23:29:28     URL: http://djurförsäkring.net
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?