Hejsan

2011-06-29
19:47:49
Fullt upp. Fullt upp. Eller har jag det? Nej kanske inte.
Igår ringde min ena chef å undrade om jag ville ha 8 dagar i åmot under sommaren alltså 24 timmar till å jag sa ju inte nej ;) Sen skulle jag kolla busstider men då gick det inte på min dator så Tommy kommer hit sen å ska fixa det. Och sen ska han fixa så att jag faktiskt kan öpnna mitt schema på datorn för de kan jag inte heller göra :p Annars kanske jag får börja jobba 8 i stan för då kan jag åka med Linda när hon börjar 10 men då måste jag kolla så att nån kan släppa in mig så tidigt en vecka. men men får kolla på det.. Idag gick vi upp kvart över åtta. De var hårt måste jag säga. Fast jag stod på mig å gick inte å la mig. Hurra =) Fast sen fick Liam sova middag 14-16 så jag passade oxå på att sova ananrs hade jag nog inte överlevt i natt. Jobbar natt idag så Linda kommer hit å passar Lilleman. Han åt till och med lite middag idag så duktigt av han. Sen har han mest lekt å jag städat å så. Nu ska jag göra lite korsord tills linda eller Tommy kommer. Sen tycker jag att alla med pengar kommer till Magasinet å slösar dom hos mig ;)
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

Kommenterat -  Datum: 2011-07-20 Klockan: 14:39:43     URL: http://smsalåna.nu
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?