Avslutningspicknick 8 Juni =)

2011-06-10
00:11:22
sov till tio. städade lite. sen låg jag och liam i sängen å läste massa böcker. sen bakade vi sockerkaka och åt massa smet. sen bakade vi äppelpaj. precis när jag tog ur den ur ugnen kom mamma och syrran. dom skulle hjälpa till att bära allt inför picknicken. åkte till sågudden å där stod det en himla massa raggarbilar till liams stora förtjusning. Satte oss vid ett bord på sågudden långt bort från resten av dagisgruppen. Vi gick en tipspromenad runt huset å svarade på 8 frågor. Alla rätt såklart även om Liam bara svarade på en fråga :p Sen fick alla barnen glass för att dom gått tipspromenaden. Sen blev det fika å lek i lekparken. Liam är ju för feg för att leka när det är massa andra barn. Så när jag väl tvingat upp han att åka rutchkana så står han bara där uppe å låter ALLA barn åka före honom vilket innebär att alla barnen som redan åkt å hunnit upp igen åker före Liam en gång till. Å jag är ju inte typen som säger till barnen så ena dagisfröken fick komma å säga till en liten flicka att släppa in Liam i kön så fick man tjata på Liam att gå å åka å när han väl fick åka så ler han så stort han kan å blir stolt. Så går han upp igen å låter ALLA barnen gå före så fröken fick säga till en annan att släppa in Liam =) Vid lite efter sju började dom flesta gå hemåt. Till slut var det bara vi å en familj till kvar. Å Liam å den lilla pojken lekte så fint ihop. Åkte ner i kanan å stod å vänta på den andra å sprang upp ihop. Så kul å se Liam leka med andra barn eftersom han blir så himla glad å det inte sker så ofta :( Vid kvart i åtta typ kom Tommy å åt upp den sista pajbiten. Alla tyckte pajen var god. Syrran tyckte dock den var lite torr för hennes smak men de är väl det bästa omdömet jag fått av henne kan jag tänka mig. Tror vi åkte hem vid kvart över åtta eller nåt. Körde hem Milli å sen skickade jag sms till dennis där det stod gå ut om 3 minuter. Fick va? till svar. Jag svarade din pappa säger att du ska gå ut för vi är snart där. Fick till svar Aha jag riktigt såg hur lampan inuti dennis huvud lystes upp =) Stannade till där på hemvägen. Sen blev mamma och tommy med mig hem för att tommy skulle titta på min tv som är trasig. Förmodligen åskan som slagit sönder boxen å då får jag betala :( Men efter att ha suttit i kö alldeles för länge gav tommy upp å dom åkte hem. Jag la Liam å han somnade direkt =)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?