9 Juni 2011

2011-06-10
00:17:03
Idag sov vi oxå länge. Jag är sjuk. Väldigt sjuk. Mår illa, är yr, har ont i huvudet, örat, halsen, ryggen och magen. Sen nyser jag trettio gånger i minuten OCH snorar. Så har läst lite böcker med Liam och sen låg vi i sängen å jag läste min bok han läste sin bok =) Blev erbjuden en lägenhet av bostadsbolaget idag. Tackade ja men lär ju inte få den heller. Jävla skitbolag!! Har sett lägenhetene eftersom jag känner han som bor där. Men ska kolla i morgon igen tror jag =) Sen var mamma här å vi handlade lite mat på konsum. Sen gjorde mamma köttgryta och ris =) Efterrätten blev jordgubbar =) Gott var det iaf. Sen åkte mamma hem å jag och Liam pusslade lite innan han fick hoppa i säng. Nu ska även jag hoppa i säng. natti

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?