7 Juni 2011

2011-06-09
23:42:54
Var på BVC idag. Jag och Liam tog en promenad dit utan barnvagn. Vilket var skönt att vi gjorde visade det sig när vi kom fram. Dom har kommit så långt i bygget så en vagn hade nog bara varit i vägen. Jag fick iaf följa skyltarna för BVC låg ju inte alls där det brukar ligga. Men jag kom iaf fram å Liam blev överlycklig när han fick sitta å leka i väntrummet. Var även på BVC som jag fått veta att syrran åkt in på förlossning så jag fick smsa lite med henne. Men det kom ingen bebis :( Sen blev vi inkallade till barnmorskan och hon vägde å mätte Liam. 94 cm lång och 15,2 kilo stor ;) Inne på rummet fick Liam sparka boll, kasta boll, hämta saker, Tala om vilken som var stor å liten, peka ut vart hans olika kroppsdelar fanns samt tala om vad de var för färg och vilka djur som fanns på bordet. Liam är tydligen väldigt smart och hon hade bara beröm att ge honom. Sånt är ju alltid kul =) Så nu ska vi inte dit förrän Liam är 4 år. Oj de är han ju snart :( Sen gick vi hem och bakade bullar å läste böcker =)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?