Senaste dagarna

2011-07-01
20:37:49
Skulle ju ha jobbat natt i onsdags. Men när jag kom dit så hade dom supit bort 2 av våra bord så det var ju bara att gå hem igen. Linda blev lite förvånad att jag kom hem igen 40 minuter senare. men vi la oss i sängen å kollade på babysitter wanted ist. Nja den var väl inte så bra kanske men som sagt alla filmer med konstiga barn är lite läskiga ändå..

I torsdags gick vi upp tidigt igen för att jag skulle på möte hos min ungdomsvägledare så Linda kom hit å passade Liam igen. Jag gick bort till Therese å vi snackade om mina bra sidor. Vilket jag anser att jag inte har några. Sen när vi väl kommit fram till att jag nog hade några bra egenskaper ändå så sa hon att jag lurat henne att tro att jag var dålig. Hahahaha :D nej men så kom hon på ett jobb hon tyckte passa mig. Egen företagare å ja jag blev ju lite rädd när hon ansåg att jag var en sådan karriärkvinna.. Man kanske skulle ta ett steg i taget å inte bara helt plötsligt starta eget när man inte kan nåt.. men mötet gick bra ändå. Roland skickade å frågade om han fick ta med Liam till norrköping i helgen å jag sa ja. Efter mötet ringde han mig å sa jag kommer vid 11-11.30 i morgon å hämtar Liam. Så jag bara öh i morgon? å så kände jag hur hjärnan gnisslade till innan jag insåg att det var torsdag å alltså fredag i morgon haha.. Kom hem å Linda gick. Sen gjorde vi inget vettigt resten av dagen.

Idag gick jag upp tidigt igen för att gå till läkaren. När Linda och brorsan kom för att passa Liam så väckte jag honom. Talade om för Linda vad Liam skulle äta å sen pussade jag min son hej då ifall jag inte skulle hinna hem till 11. När jag kom till han som jag trodde var min läkare men visade sig att han inte var det så var jag ett frågetecken på vad jag egentligen gjorde där. Han frågade om jag visste vad jag gjorde där så jag sa nej det stod att jag skulle på öronkontroll men att jag inte hade ont i öronen. Han skrattade å sa ja då förstår jag att det var konstigt för dig. Sen förklarade han att vi bara skulle ta prover för att se om jag behövde ändra min dos med medicinen. Så eftersom jag fortfarande har ont i magen trots antibiotikan så kollade han den oxå när jag ändå var där. Han var lika förvånad som alla andra att jag inte har mens å ändå kan få barn. enligt honom har jag nog kanske en cysta på äggledaren eller äggstockarna eller nåt liknande så han ville skicka vidare mig till gyn men han skulle kolla upp det å ringa nästa vecka när mina provsvar kommit. Sen gick jag till Labb å tog mitt blodprov för medicinen å hon berättade om sitt privatliv som om vi kände varandra :P Sen gick jag hem å var hemma halv elva. Men nej jag fick inte träffa Liam för det. Roland hade hämtat honom bara 5 minuter innan jag kom hem. Så nu får jag se han en snabbis på söndag innan han åker vidare till mamma tills på måndag. Jag gick ner å handlade lite å sen har jag sett på film och städat. Att det kan ta så många timmar bara för att dammsuga och skura lite. Och så fick jag veta att jag får ett extrapass. Kul att man inte jobbar den helgen som man är barnledig. Men skönt med ett extra pass =) Så nu får jag ta på arbetskläderna och kila iväg.. Ha det bra =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?