Onsdag - Veteranbilarnas dag

2011-07-31
15:41:00
Gick upp 06.45. Tog upp Liam å gjorde oss i ordning. Lämnade Liam på dagis och gick å jobbade. När jag kom hem från jobbet ringde jag syrran för att höra om dom skulle till gammelvala å det skulle dom ju. Så helt plötsligt fick jag snabba mig till dagis för att hämta Liam. Hann precis komma in genom dörren innan syrran skickade att dom åkte. Vi stannade i garaget å bytte till raggarbilen sen åkte vi vidare för att hämta upp mamma. Parkeringsvakterna på gammelvala vinkade in Christians bil så vi fick stå inne på orådet. Fick stå precis framför scenen. Liam skulle så på bilar han =) Vi gick några varv å kollade på allt och inget. Sen var det dags för frågestund med Bosse bildoktorn å det ville ju christian se. Bara det att vi satt å såg christians bil å ser hur många som både sitter och lutar sig mot hans bil. Han gick å sa till dom att han inte ville ha folk på sin bil. Men så fort han gått lutade dom sig mot bilen igen. Efter ett tag går christian å säger till han med mikrofonen så han säger oxå till att folket inte ska luta sig mot bilarna. Men nej ingen lyssnade. Så himla dålig stil att man ska vara på andras bilar. Fanns ju ändå hur många sittplatser som helst kvar å fint väder var det oxå så det var ju inte ens blöta platser. Sen var det prisutdelning på bilarna och efter det gick vi för att äta mat. Christian ville ha nävergröt så han gick iväg ensam medan vi andra gick och åt på restaurangen. Jag betalade för Liam vilket jag kom på sen var onödigt eftersom han inte åt nåt typ. hade kunnat spara 65 kr där :( Efter maten åkte vi hem. Släppte av mamma och Liam hos mamma. Sen blev vi sittandes i garaget medan Christian skulle fixa nåt lite snabbt. Milli ville ha hem sin bil oxå så vi åkte två bilar. Milli släppte av mig hemma och jag hann diska lite å byta kläder innan det var dags att gå och jobba igen. Chefen ringde vid 21 å sa att jag inte behövde jobba om jag inte ville eftersom det inte går så bra på onsdagarna. Men jag sa att jag ville jobba så då fick jag göra det. Det kom massa folk å det gick ungefär lika bra som på en fredag för oss. Även om jag delade ut lite väl mycket vinster för min del :( men så kan de ju bli ibland. Inte vart min månad det här har jag märkt.. Bättre lycka i augusti ;) Somnade väl runt fem på torsdagsmorgonen.














Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?