Måndag - Torsdag = Sleten

2011-07-14
18:49:15
I Måndags var det till att gå upp tidigt å ta Liam till sommardagiset. Eftersom jag inte visste vart det låg så gick vi i god tid. Det tog visst bara 10 minuter dit =) Sen tog det ju 15 minuter för Liam att släppa mig. Han satt mellan mina ben å höll i mitt ena ben så jag frågade om han hellre skulle med mig å jobba än att leka med bilar å han svarade ja jag jobba =) Men så fick vi gå in å träffa Anita som han har på sitt vanliga dagis å då tog han henne i handen å släppte mig =) Jag gick hem å åt frukost å sen gick jag till Kronans. Sen var det dags att ta bussen till Åmot å jobba lite mera. Sen hem. Gick och hämtade Liam å var ute på gården. Grannarna kom ut å Liam skulle absolut leka med den pappan. Dom kastade fotboll. Sen fick jag tvinga med mannen in vid halv sju för ett bad å hopp i säng. Han slocknade direkt efter sagan =) Jag gick och la mig efter CSI =)

Tisdag:
Upp tidigt igen å Liam fick gå själv till dagis. Ja inte helt själv men utan barnvagn =) Det tog ju bara sisådär 20 minuter. Det gick bra att lämna honom. Sen gick jag hem å åt mat å vidare till jobbet. När jag var färdig så åkte jag vidare till Åmot å jobbade å sen hem å hämtade Liam. Liam var grinig eftersom han sov när jag kom å personalen fick dra upp honom för å lämna till mig. Han kom ut ur "sovrummet" med en liten flicka. Ska jag börja oroa mig? =) Så åkte vi en snabbis till Milli å hälsade på lilla Meline som låg och sov. Sen åkte vi hem å lagade mat. På väg hem från Åmot sa jag att jag var trött å mamam sa att jag skulle gå å lägga mig tidigare. Jag sa att jag la mig 19 i söndags å 21 i måndags så då sa mamma oj då kunde jag inte skylla på de =) Resten av dagen var bara borta =)

Onsdag:
Samma sak här. Upp tidigt lämna Liam, äta frukost, Jobba arvika åka å jobba i åmot å hem å hämta Liam.

Torsdag:
Samma visa här med. MEN vi hade ett roligt samtalsämne idag. Å vad kul haha.. Jag sa till mamma för ett tag sen att Lisbeth visst körde med sin bil eftersom den flyttas. Men mamma var stenhård på att hon inte kör den. Så mötte jag Lisbeth när jag var på väg till jobbet en fredag å vi stanna å prata. Så sa jag såg att du flyttade din bil till pronto igår å hon bara nej de gjorde jag inte den står allt kvar där den brukar stå. Men jag bara nej du flyttade den det såg jag ju för jag såg när bilen svängde in på parkeringen. Men hon såg så allvarlig ut att jag sa att jag kanske tagit fel å enligt lisbeth måste jag ha gjort det. Men hon skulle kolla när hon kom hem. Så idag hade Lisbeth vart hemma hos mamma så jag frågade om jag var snurrig eller om bilen var flyttad. Bilen VAR flyttad. Men Lisbeth hade inte kört sin bil på 4 veckor å ändå hade den kört 15 MIL sen hon ställde ner den så hon hade kört den till en kompis utanför staden nu. Så någon typ har alltså använt lisbeths bil utan att hon ens har märkt det. Bilen stod utanför hennes lägenhet typ å ändå hade lisbeth inte reagerat på att den bytt plats ibland haha. Det tyckte jag var hysteriskt kul. Någon hade även dragit pengar från mitt konto. Kom hem å kollade vem. Å det är Kronans droghandel som dragit pengar igår. IGÅR.. Jag var inte ens där å handlade igår. Handlade där den 7 Juli men var inte ens samma summa som drogs. Så jag ringde ner å frågade vad som hänt men det kunde dom inte svara på utan skulle kolla upp det å ringa tillbaka men dom har fortfarande inte ringt. Så får väl prata med dom i morgon igen. Nu har jag precis lagt Liam. Jag ska se Cold Case å CSI sen ska jag gå å sova. Är så jäkla trött. Sista passet i åmot på en vecka i morgon =)

Jo just det i måndags kostade bussen 56, I tisdags 34 å i onsdags å idag kostade det 51 å jag åkte till samma ställe hela veckan. Illa

Och Liam sa idag att vi skulle ta kort. Jag gjorde som han sa å han ville pussa mig på bilden vilken liten goding =)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?