Måndag - Barnens dag

2011-07-30
21:27:57
I måndags gick jag upp 06.45. Tog upp Liam å gjorde oss i ordning. Lämnade Liam på dagiset å gick vidare för att jobba. Efter jobbet gick jag hem en snabbis å bytte kläder. Sen gick jag och hämtade Liam. Vi gick hem till Gudrun för att åka med henne till mamma. Men först åkte vi inom Prästängen å hämtade Gudruns väninna Marianne. Mötte upp Tommy och mamma hemma hos dom å tog följe till Brunskog för att gå på barnens dag på Gammelvala. Vi gick å tittade ett varv å gick sen å kollade på när Tommys dotter uppträde i Emil i Lönneberga teatern. Liam satt så snällt och väntade fast att han tjatade om mat. Så när teatern var färdig gick vi för att äta mat. Det fick bli hamburgare för min del å Korv å mos för Liams del. När han ätit upp sin barnportion tog han sin tallrik, ställde sig upp å var på väg mot maten samtidigt som han sa mer mat.. Öh nej Liam mamma är inte gjord av pengar ;) Vi gick å tog lite barnlotter och jag vann en klubba. Men Liam sa att det var hans så han fick den :p Gudrun släppte av mig och Liam hemma och en argsint liten hund som satt i en bil började att hoppa mot Liam och skälla på honom. Idiothund!! Det var samma hund som försökte anfalla Liam för några månader sen. Vi var hemma vid nio ungefär å då var det bara att lägga Liam å han somnade direkt. Sen gick jag och la mig direkt efter..










Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?