Lördag - Edaträffen

2011-07-31
16:25:38
Fic iaf lite sovmorgon eftersom vi inte gick upp förrän 9.15. Gav Liam frukost och gjorde oss i ordning. Sen kom syrran och Meline och hämtade upp oss vid 10.15. Åkte till Charlottenberg å helt plötsligt skulle man parkera på andra sidan vägen där det inte ens är parkeringar. Sen kostade det 120 kr vilket är mer än det brukar och även dom som ställde ut sina bilar skulle betala. Dåligt. tyckte inte det var så mycket bilar i år men kanske var som tonje sa att det såg så ut bara för att dom flyttat ut området. Kollade på Monstertrucken som körde. Kollade äl typ 3 minuter innan Liam blev så rädd att jag gick därifrån med honom. Sen var det driftning å det kunde Liam se på iaf. det andra dåliga var att prisutdelningen blev en timme försenat. Å det är löjligt att dom inte kan hålla tider när dom haft hela dagen på sig att avgöra vilka bilar dom ska ta.. Milli skulle åka vidare till sunne så vi var tvugna att åka tre. Men eftersom prisutdelningen blev en timme försenat hann jag inte kolla på Minnah :( Så jag tycker inte det var så värt att gå på edaträffen i år faktiskt. Tyvärr men sant.. Var hemma vid fyra å då städade jag bara upp lägenheten för det behövdes. Sen la jag Liam vid sju men han var van vid att vara uppe sent så han somnade inte förrän vid tio å då var jag så sleten att jag oxå la mig..















Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?