Julis första lördag och söndag

2011-07-04
18:23:34
Jag vaknade vid halv elva typ. Började läsa en bok å läste ut den eftersom jag inte har något liv. men så kom jag på att det kanske kunde vara kul att gå på bryggan när jag är barnledig å ändå inte har nåt liv som sagt. Så skickade till Emma å frågade om hon ville med å det ville hon gärna. Kom fram till att vi skulle gå in före 21 så att vi slapp betala. Vid sju kom hon hit å vi satt å prata tills klockan helt plötsligt var 20.38 då fick vi lite bråttom. Å att gå fort i höcklackat är inte riktigt min grej så hade rejält ont i fötterna när vi väl var framme 20.56 :p Christian satt å hängde med Björn och Christer så vi satte oss å gjorde dom sällskap. Riktigt underhållande. Emma var VÄLDIGT full kan jag tillägga. Sen började Sahara Hotnights uppträda å jag tyckte inte dom var bra alls men alla andra verkade tycka det. Stefan som tar kort åt Arvika nyheter var där å tog kort på oss och jag hoppas att det inte kommer i tidningen. Vid halv tolv kom Jennifer till bryggan å hängde med oss =) Dansade, snackade å bara hängde. Sen vid kvart över ett gick Jennifer hem å vid halv två började jag och Emma gå. 20 minuter senare var vi på Timmys. Ja precis 20 MINUTER. De har aldrig hänt förr men emma ville gärna prata med allt och alla på vägen :=) Vi sa hej då på Timmys å begav oss åt varsitt håll :p












På söndagen var jag uppe vid tolv å läste ut en bok till. Sen fick jag höra att Milli kommit hem å att mamma skulle få snooza bebis å de ville jag med göra så vid fem åkte ja och Mamma till Milli och Christian och kollade in söta Meline. Hon var vaken och arg men bedårande =) Vid halv sju åkte vi till Gudrun. Hon bjöd på glass =) Sen åkte vi hem till mig å hämtade Liams barnstol sen åkte vi hem till mamma. Vid halv nio ca kom Roland och lämnade Liam. Å strax efter kom Linda. Så då åt vi mammas pizza. Sen fastnade vi framför tvn å såg på Disturbia och när den var slut lämnade Linda Chrille hemma å jag lämnade Liam hos mamma så åkte vi två hem ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?