Jobb introduction i Åmot :p

2011-07-04
18:41:11
Liam sov ju hos mamma inatt eftersom jag skulle åka hemifrån 06.30 å mamma ville inte hämta Liam så tidigt :P Jag gick upp vid 05.20 å jag som inte är van vid tidiga mornar var mest som en Zombie när Elizabeth kom å hämtade mig. Det är Elisabeth som går på semester så att jag får jobba lite ;) Ska ju jobba för henne i Arvika men Chefen ringde å frågade om jag inte kunde ta passen i Åmot oxå å det var ju mer timmar så givetvis kunde jag de ;) Därför åkte jag idag med Elisabeth till Åmot för att se hur det såg ut. Å det var enormt.. Sen kom Chefen Marie å vi satt å fika å prata å sen vid 10 åkte jag med Marie till Arvika igen. Jag tjänade några hundra kronor idag av att titta på ;) Kom hem å ringde Dagiset Liam ska vara på i sommar å ändrade hans schema å sen var det bara att packa väskan och bege sig till Linda. Vi åkte till verkstaden så jag fick lämna lite mer prover för min läkare ringde när jag var i åmot förut å berättade att han behövde fler prov å sen skulle han höra av sig senare i veckan igen. Det gick på 5 minuter där. När det var gjort åkte vi å tränade på gymmet. Skönt att vi kom igång igen och sen efter träningen simmade vi. Klockan var helt plötsligt kvart över ett och vi åkte till OK där Jonas chockade mig med att prata i telefon OCH nicka åt Lindas flaska samtidigt ;) Drog ett varv på stan å åkte sen till Milli. Meline hade välkomst kalas så det blev såklart en jättefin tårta och den var god =) Mamma kom med Chrille och Liam å så kom Gudrun oxå. bebisen sov så var ju inte så med på kalaset precis. När vi skulle åka hem smyger vi in och kollar den sovande bebisen å jag frågade Liam om jag skulle skaffa en sådan och Liam svarar mmmm sen putter han mig framåt, pekar på meline å säger ta den. Alla börja skratta och Milli talade om för Liam att så gör man inte barn å ska jag göra barn på det sättet så fick jag ta en unge på stan haha =) Kom hem vid fyra å jag var helt död. Det är jag än. Ska lägga liam nu sen mig själv och sen börjar det snart en ny dag =)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?