Grillfest =)

2011-07-20
10:40:16
I lördags ville Fredrik låna sin son tills på söndagen så jag blev barnledig på min lediga helg ;) När Liam och fredrik åkt så gick jag givetvis å la mig å sov lite till =) På kvällen gick jag till Linda där hon bytte om rekordsnabbt för att vara hon ;) Sen var ju även brorsan och Fredrik där. Lina kom och hämtade oss å vi åkte hem till dom. Var fullt med folk där å inte fick vi igång musiken så det hördes hehe =) Linda lekte grillmästare å grillade våran mat. Sen vart det lite snack å kubb spelande. Eda ahde inte spelat det förr så var lite komiskt att det var hon som ställde upp våran ojämna väldigt ojämna spelplan =) Dom flesta gick till bryggan så var det bara vårat gäng kvar. Linda och Lina skulle upp å jobba på morgonen å ändå var det vi som gick sist. Var hemma efter tre nångång. Antar dom var trötta på jobbet? ;)








På söndagen sov jag länge =) Sen kom Liam hem. Han ville inte säga hej då till pappa så jag frågade flera gånger om inte pappa skulle få puss å kram men nej det skulle han inte få. Så Fredrik gick. Å så fort Liam hörde porten slå igen började han gråta enorma krokodiltårar å skrika PAPPPPAAAAAAAA pappa borta.. pussa pappa... Så det var ju bara ta in han från trappuppgången låsa dörren å tala om att pappa gick för att Liam inte ville säga hej då så nu får liam pussa extra mycket på pappa nästa gång. Det tog 16 minuter att få Liam att sluta gråta. Men han gråter alltid när Fredrik går oavsett om han får puss eller inte.. Men sen var han sitt vanliga jag fast lite trötter. Så han kom i säng redan vid sex =) Själv gick jag och la mig efter cold case klockan 22 =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?