Fredag - Nostalgins dag

2011-07-31
16:09:39
Upp igen 06.45. Lämnade Liam på dagis och gick å jobbade. Hämtade Liam på dagis å gick hem å la oss. Vi hann sova 1,5 timme. Har ju inte blivit så mycket sömn denna veckan :( Sen när vi vaknade var det dags att göra sig i ordning för att åka till Gammelvala igen. Denna gången för att se mina snyggisar =) Mamma hade med sig 2 av Tommys barn. Sanna och Kasper. Så vi åkte dit å gick direkt för att kolla på TT Grace. Liam satt och diggade. Riktigt bra är dom. Å nästan alla 5 är ju snygga så det skadar ju som sagt inte =) Sanna sa att dom var bra så hon kanske har lite bra smak iaf =) Sen tog vi 5 brickor med 5 nummer på för att vinna i chokladhjulet men ingen av oss vann. Det var himla dåligt. Sen åkte vi till Ica. Mamma skickade in mig för att köpa mera hamburgar bröd. Jag gick in tog en påse och gick till kassan. Men den första kassan krånglade så jag ställde mig i andra kassan och då började den oxå att krångla. När jag betlat kom Kasper in för att hämta mig. Dom trodde inte att jag hittat brödet eftersom det tog så lång tid haha. Åkte till mamma å åt hamburgare. Efter maten åkte vi och bada. Inte jag då eftersom jag inte hade badkläder med mig. Men sanna, Kasper och lite Liam badade iaf =). Jag och Liam kom hem vid 21 ungefär så då var det lägga Liam å sen mig som gällde.



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?