Förberedelser + 20års kalas

2011-07-14
17:55:44
Linda skickade sms å ville ha med mig på hemligt uppdrag i fredags. Allt hon sa var att brorsan skulle få leta öl. Hon kom hit vid halv sex ungefär å slog in ölflaskor i tidningspapper. Men så kom hon på att hon kanske borde plasta in dom oxå så de gjorde hon. Sen berättade hon att man kunde åka från dottevik till Edane så hon skulle plantera öl den vägen ist för att ta 61an. Iaf så åkte vi till Edane å la en öl vid infoskylten. Sen efter vägen letade vi efter saker vi skulle komma ihåg som en skylt eller speciellt träd osv. Så efter att vi åkt hela sträckan och placerat ut 6 öl efter vägen åker vi hem till mig å Linda målade en karta. En kul liten tripp å var superkul att titta på när Linda försöker komma fram till hur man körde när vi väl var hemma ;) Sen åkte vi till affären så Linda fick handla å sen åkte vi hem till Linda. Det hade nämligen börjat ÖSREGNA och Linda tyckte inte jag skulle gå till jobbet i det vädret. Väl i Lindas soffa så säger Linda å nej det har ju regnat. Jag fattade vad hon menade men det gjorde som tur var inte brorsan :) Sen körde Linda mig till jobbet och det var ju iaf lite mer folk än i onsdags =)



I lördags kom Linda och brorsan och hämtade mig vid kvart i tolv. Jag hade skickat sms till brorsan i natt å sagt att någon av hans polare gett mig en sak. Så när vi satt i bilen öppnade han kartan. Han frågade vem de var å jag sa att jag inte sett han förr (Det händer då och då att mina spelare frågar om jag är syrra till Chrilloff) så då frågade han hur personen såg ut å jag svarade lång å mörkhårig för så ser alla ut. Men nej brorsan kände ju ingen sådan snubbe förutom Fredrik å han vet jag ju vem de är :) haha.. Chrille satt å gissa på att det var från Linda men sen sa han syrran när han kollade på hur pappret såg ut =) Han var ju grym kartläsare. Jag frågade vad är det för tändstickor? Brorsan svarade det är nog stockar. Så frågade jag vad är det där då? Och han svarade skulle gissa på grushögar Gissa vad förvånade jag och Linda blev haha. Men han hittade iaf alla 6 ölen som trevligt nog låg kvar =) Fast han skickade ju ut Linda för å hämta ibland. Sen kom vi till mamma å min skatt var där =) Sen kom Bengt, Simone, Milli, Christian, Meline och Gudrun så vi hade kalas för brorsan eftersom han fyllde 20. Mamma, Tommy, Sanna, Kasper och Robin var ju med oxå :P Sen kom Brorsans pappa Leif dit. Han frågade om Töserna var där så jag sa att jag var iaf där å han sa mitt smeknamn å sa det var tur att du var här iaf å gav mig en kram. Trodde han skulle skippa smeknamnet när jag blev mamma men tydligen inte =) OCH TYDLIGEN SKULLE STURE HÄLSA PÅ MILLIS BEBIS!!! Fast jag är ju inte förvånad. Åkte med Linda och brorsan till stan. Drog ett varv på stan å sen handlade vi. Sen släppte dom av mig hemma å jag kunde städa å fixa innan jag gick till jobbet. Vissa är ju bara så roliga ;) Sen var det hem å sova LÄNGE Som gällde =)





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?