Barnfria dagar

2011-07-08
10:56:59
I onsdags kom mamma och hämtade Liam eftersom jag skulle jobba natten. Och mamma skulle ha Liam i helgen oxå eftersom jag jobbar natt å på torsdag skulle jag på en intervju så vi kom fram till att det var lättast att mamma hade Liam onsdag till söndag ist för att lämna honom på Torsdag efter intervjun å sen hämta han igen på fredagen. Gissa om han kommer vara sleten på söndag när han kommer hem =) Iaf på onsdagen gick jag hemifrån fem minuter senare än vanligt men kom ändå till jobbet 10 minuter innan jag brukar komma. Jag hann gå på toa och ändå logga in i terminalen i god tid. Men när jag "dukat" upp bordet kommer DJn in å säger att dom nog öppnar elva. Så efter lite runtspringandes kom han tillbaka å sa jupp dom öppnar elva. Så de var ju bara för mig att gå ut till våran andra Dealer å underhålla mig. Sen tog jag fram en ny kortlek å slängde den andra. Å då måste vi riva isär korten så att ingen ska kunna använda dom. Oj vilken tid det tog.. Sen när jag väl började klockan elva var det inte en människa där å det kom ju ett gäng vid kvart över tolv typ å dansade lite men de var allt. Sen kom vakten å sa att dom stänger ett ist för två. Jag hade inte ett enda spel på hela kvällen. Räkningen har aldrig gått så fort som då. Men chefen ringde iaf och sa att jag får betalt för hela kvällen fast jag bara jobbade två timmar =) Det blev sängen så fort jag kom hem =)

Torsdag trodde jag att jag skulle få sovmorgon men vaknade av sms redan halv tio. En arbetskompis ville byta pass med mig på lördag men chefen måste godkänna de först å inte hört något om de så märks väl om jag börjar 21 eller 22 =) Försökte somna om men det gick inte. Gick upp å städade å gjorde korsord istället. Sen var det dags att bege sig på en arbetsintervju. Hon verkade väldigt nöjd med mig. Men sa att det jobbet hon tänkt till mig inte gick eftersom det krockade med mitt dealer jobb. Men hon sa att dom hade mycket att göra och lite folk eftersom många var på semester så hon skulle kolla med personalen å sen höra av sig. Så man kan ju hoppas man får jobba med något annat då =) Sen gick jag hem och gjorde hemmagjorda pannbiffar, potatis och brunsås. Det har visat sig att jag kan bara jag vill ;) Sen var det slappning framför tvn resten av kvällen..

Idag vaknade jag vid tio av att någon ringer och frågar efter linda. DETTA ÄR MITT NR INTE LINDAS!!! Vissa verkar ha lite svårt att fatta det. Linda verkar väldigt populär. Men har ju försökt beställa nytt kort men är Linda som måste göra det å hon har aldrig tid verkar det som :( Idag har jag lite planer innan det är dags för jobb. Hoppas på mer folk idag än i onsdags ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?