Vsg CHRISTIAN!!! :)

2011-01-30
17:38:16
Eftersom Christian klagar på min dåliga uppdatering får jag väl uppdatera honom om gårdagen helt enkelt.. ;)
Jag sov LÄNGE.. Inget ovanligt... Men till slut ville Liam upp å minst bestämmer oftast. Jag låg iaf kvar i sängen medan han lekte å så började min granne hammra i väggen IGEN... Han gör det en gång i veckan HELA dagen på samma vägg låter det som och min son är livrädd varje gång det låter pang.. Så han kröp upp till mig i sängen å så låg vi gosa en halvtimme tills det värsta pangandet var över. Då gick vi å kolla på tv. Och diskade gjorde vi oxå. Ja VI =) Liam är jätteduktig på att skölja av disken å ställa den i diskstället hehe.. På kvällen sprang Liam fram och tillbaka till fönstret för att spana in Linda men hon kom aldrig så han gav upp. Vi kollade på A cinderella story som gick på tvn. Chad michael Murray e ju så sjukt snygg =) Mitt i filmen dök iaf Linda upp å Liam blev så glad att han rusade till hallen å mötte henne =) Hon hade med sig pizza och semla så det vart en mättande kväll.. :) Sen la jag Liam och vi spelade en omgång skip-bo. Är så kul att spela med Linda för hon har spelat så länge att hon borde kunna spelet nu men hon vet fortfarande inte vilka kort hon får kolla på och inte kolla på =) Jag vann iaf. :p Vid tre tiden i natt ringde min mobil å jag är ju inte helt 100 i huvudet alltid så jag trodde det var väckarklockan. Jag tryckte på tyst å kunde inte förstå varför den fortfarande blinkade. tills det stod missat samtal.. En person som inte hört av sig på 6 veckor.. Ja underligare saker har ju hänt... Så då är du nöjd nu va Christian? Även om du får ALL uppdatering på sms ;)

Om 20 min kommer Milli och Christian. Vi ska äta tacos. Å Liam åkte till pappa i morse så han kommer väl oxå hem senare hoppas jag :)
Postat av: Linda

Haha ja herregud, de e till å va vimsig, men de e kul iaf ;D

Kommenterat -  Datum: 2011-01-30 Klockan: 17:51:03     URL: http://www.grodislinda.blogspot.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?