Tacossöndag-Måndag

2011-01-31
17:37:18
Liam åkte ju till fredrik klockan tio så jag gick å la mig. Sov till tre =) Sen var det bara å göra sig i ordning å så.. Vid sex kom Milli och Christian. Christian åkte på köttfärsen å Milli å jag skärde grönsaker. Sen satte vi oss och åt mat å det var gott. Halv sju kom Siv och lämnade Liam men han ville inte ge farmor en puss eller kram innan hon åkte. han skulle bara mysa med hunden å leka med bilar. Liam fick lite tacos. han åt lite ost sen sa han tacka maten ;) Vi kollade på en film å vid nio åkte dom hem. Liam och jag gick och la oss. Jag vaknade vid tre å vid fyra satte jag på filmen i rymden finns inga känslor eftersom Linda säger att den e bra. Vid sex somnade jag äntligen om å sen klockan 10 började min dag. Ringde ett samtal oxå å fick en tid på fredag för undersökning. Har även handlat oxå. Är inte ens kul att gå och handla för idag var det MASSA folk som byggde nya hyllor å möblera osv så fanns inget alls so jag ville ha typ. Men köpte iaf med mig grillad kyckling å glass ;) hehe.. På väg hem mötte vi paret som vi brukade möta två gånger om dagen förr i tiden men som jag inte sett på ett tag. Dom stanna å pratade med mig å Liam. Berömde hans frisyr :p Sen kom en hund å skällde å hoppade ut mot Liam men Liam backade snabbt, satte fingret mot munnen å sa tyst vovve =) Å Nu sitter jag här å funderar på om man ska sova eller vänta på att tvättmaskin är klar. Får nog bli det senare för Liam verkar inte trött. Men jag däremot är så förbannat trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna.. Mne så är väl livet..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?