Nyårsafton =)

2011-01-06
15:41:58
Vi gick upp vid åtta för Liam tyckte vi skulle göra det :( Vid 18 kom brorsan och fem minuter senare kom Linda hon sa hej å sen sa hon hej då så åkte dom igen.. Men sen kom Linda tillbaka ensam =) Vi gjorde toast till förrätt, Potatisgratäng, oxfile och sallad till huvudrätt å sen körde vi på fruktsallad å grädde till efterrätt. Liam ville inte ha mat så han kom isäng redan vid sju. Vi åt förrätt å huvudrätt. Mycket gott om jag får säga det själv.. :) Vid 21 väckte vi Liam å åkte och hämtade Sofia och Erica å körde dom till sälboda på fest. Sen åkte vi hem å gjorde efterrätten å Liam sov lite mer. Vid kvart över elva väckte vi Liam igen å åkte ner till torget. Det var knökat med folk och inte alls så lite folk som det brukar vara varje år. men så var det ju arvikas 100års jubileum. Det var en himla massa raketer å Liam var så fascinerad. Han hade t.o.m sina hörselskydd på å de brukar han inte vilja ha :) när det var slut på raketer gick vi å vid mulan mötte vi Sjur å sen kom Samo och Jessica dit. Både Samo å sjur busade med Liam. Sjur gav Liam sitt leg å sa att han skulle gå in till Mulan å Liam var nästan på väg när vi sa nej =) Sen åkte vi till Bengt. Där var Bengt, Simone, Jocke, Tommy och mamma.. Sen åkte vi ett varv på stan å mötte Samo å enok så dom ville prata. Vi stannade på volvo och Samo sköt några smällare för Liam å det uppskattade han. Vid halv tre elelr så var vi hemma å la Liam. Skulle precis börja spela skip-bo när mamma ringer å vill ha skjuts hem. Så linda åkte iväg å lämnade mamma, Tommy å Chrille å kom sen tillbaka till mig. Vi spelade en omgång skip-bo fast att vi var jättetrötta. Jag vann =) Sen åkte Linda hem vid fem typ så jag gick å la mig =) Det var riktigt kul :)


Linda gör oxfile =)

Jag :p
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?