Mysdag

2011-01-07
22:56:31
Idag hade vi sovmorgon till halv ett.. Det var skönt med tanke på att jag somnade halv fyra.. Det första Liam gjorde var å fråga om han kunde få glass å givetvis kunde han det. Sen när den var slut bad han om en ny å jag sa nej då svarade min smarta unge i morgon glass =) Han har vart blöjfri HELA dagen idag. Han har inte sagt att han behöver på pottan å jag har inte ens frågat honom. Han har gått på den hela dagen ändå.. Så nu när han kan det så satte jag på han kalsonger å sa att han får säga till nästa gång han vill kissa så ska jag hjälpa han. Så en minut efter att kallingarna åkt på så kom han å sa kissa så jag frågade om han behövde kissa men han sa nej å pekade på fotöljen. Han hade redan kissat där. Så nu får vi helt enkelt börja pott träna med kallingarna på hela helgen för nästa vecka ska han vara blöjfri på dagis en timme å jag tror inte de e så populärt om han springer runt naken =) Efter att vi ätit mat så satt vi å kollade på stora maskiner å Liam var riktigt frågvis. Frågade vad allt var osv. Han har börjat prata så mycket. Flera meningar å många frågor. Han är verkligen något extra den mannen. Den enda jag älskar så enormt mycket!! :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?