Julhelgen 25-26 December

2011-01-06
15:20:18
Den roligaste helgen på länge =)


Fredrik hämtade Liam på morgonen eftersom Liam skulle fira jul hos farmor. Sen åkte jag med Milli och Christian till mamma och åt rester =) Sen var det hem å snabbt göra sig i ordning. Linda, Eda å Sara kom och hämtade mig och vi begav oss mot Karlstad. Vi fick låna Saras systers lägenhet. Tyckte vi var jättesnällt. Maja och Tine hade verkligen en jättefin lägenhet. När vi väl hittat dit efter enirokartan och ett samtal till Maja så kom Angelica och vi började dricka. Inte Angelica hon drack cola. Vi körde ölspelet å gjorde oss i ordning. Så sprang vi ut till bussen å vi hann inte med den. Så vi ringde taxi å det kostade 330kr från våxnäs till Nöjesfabriken. Det var ju inte billigt direkt... Det var ingen kö alls så vi gick direkt in å hängde upp jackorna. Var typ inga där. Sara började må dåligt och spy och grejer så ambulansen kom och hämtade henne och Angelica å vi andra funderade på att sluta för kvällen. Men så kom vi på att Sara har nyckeln så vi kommer ändå inte in så vi vart kvar. oj oj oj vad vi dansade. Träffade Robin och hans kompisar. Och Linda tyckte han var cool =) Mot stängning såg jag min drömkille så när han kom och satte sig bredvid mej kunde jag inte hålla mig så jag började snacka med han.. men insåg att han nog inte var så bra som jag föreställt mig :) Sara skulle bli kvar över natten på sjukhuset så vi tänkte åka inom å hämta nyckeln när krogen stängde men så blev Sara utsläppt så vi kunde åka direkt hem ist. Vid två stängde krogen och Linda fick hämta våra jackor eftersom folk knuffades å hade sig. Linda är ju så liten att hon kommer mellan alla ;) Christer hämtade oss å körde hem oss till lägenheten men så satt vi i bilen å snackade jätte länge så till slut drog vi ett varv i stället å fler varv blev det. Vid halv fem typ var vi hemma. Jag och Eda sov i Tines rum och Linda å Angelica sov i vardagsrummet. Sara sov i Majas rum. Tines säng var väldigt hög å mjuk. Något som Eda inte uppskattade. Så hon drog en teori för mig som jag inte höll med om. På morgonen berättade Linda att hon hört den diskussionen å tyckte vi var roliga =)


Linda, Jag, Angelica, Sara och Eda=)

Robin =)

Hihi =)

Vi gick upp vid elva typ. Angelica hade redan åkt hem och Sara var så gott som ny :) Vi satt i soffan i flera timmar. Vi sa att vi skulle börja städa säkert hundra gånger innan någon väl började röra sig. Å när vi städade gick allt i slow motion. Sen när vi sa att vi skulle åka så var det Linda som inte var så färdig som alla andra så det dröjde ändå länge innan vi väl kunde åka. Vi började med mat på bergvik. Sen stod shopping på schemat. Vi var väl i kanske 7 affärer å det tog flera timmar å då var vi inte ens i affärerna länge. Det var bara så att ingen orkade anstränga sig så hela dagen var slow.. :) Sen åkte vi å lämnade Sara och Eda i charlottenberg. Hälsade på Lindas mamma å åkte vidare till min mamma som fått Liam av Fredrik =) Hämtade upp Liam å brorsan å åkte till Timmys å köpte mat. Liam spydde å sånt tål inte jag riktigt så Linda å Chrille tyckte väl mina kväljningar var lite roligt när jag torkade upp efter Liam. Kom hem vid 21 å la Liam å sen satt vi å åt mat. Sen åkte brorsan med Linda å jag kunde gå å sova.


Dagen efter glada =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?