Hultet borta :'(

2011-01-06
15:44:32
Så fort jag vaknade kollade jag facebook. Å det första jag såg var en artikel om en brand å så stod det stackars stackars Marie. Då slog det mig att huset som brann på bilden var min fasters hus som kallas Hultet. Innan hon flyttade dit tillhörde det Farmor och farfar och har tillhört våran familj i 40 år. Det känns väldigt tråkigt att det numera inte finns något av hultet kvar. Men jag är så glad att våran faster överlevde. För det är trots allt huvudsaken. Hon måste ha haft en änglavakt.. När jag pratade med Marie så trodde utredarna att det var torktummlaren som orsakat branden men utredningen var inte klar än. Så det märks väl vad som var orsaken. Som sagt Marie lever iaf =)


Här är artikeln jag läste
http://www.alingsastidning.se/nyhet_visa.asp?id=7520&sidnamn=ALINGS%C3%85S
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?