Blogginlägg....

2011-01-12
12:15:02
Häromdagen så ringde mamma mig å sa jag vill prata med Liam. Så jag gav Liam luren å gick å satte mig i soffan å fortsatte med mitt korsord. Liam sa ja mmm mommo mamma bil å allt möjligt men jag förstod ju inte ett dugg av vad dom sa å eftersom Liam satt i fotöljen så hörde jag inte vad mamma sa heller. Till slut la Liam på å mamma ringde upp igen å frågade om vi fått på oss skorna än. jag frågade varför skorna skulle på å hon förklarade att hon sagt till Liam att vi skulle gå ner till konsum å träffa mormor men det hade ju inte Liam berättat =) Vi tog på oss å gick ner till konsum å mamma kom och mötte oss så vi gick runt på konsum medan Liam sprang å gömde sig under frukterna å hade grymt kul såg de ut som. Är ju inte vrje dag man går ner till konsum bara för att träffa någon..

Igår var Liam väldigt trött när han kom hem från dagis. Och han gick runt å sa att han hade ont i vänsterörat. Vi åt soppa och ostfrallor och Liam satt å pilla ut alla köttbitar i vanlig ordning å åt resten bara. Sen satt vi å mös i soffan. Vi kollade på barnprogram å Liam satt bredvid å luta sig mot mig. Efter 40 minuter tyckte jag att han blev lite väl slapp å då hade han somnat :) Är ju inte varje dag han somnar i knät direkt. Så jag gjorde i ordning honom för natten och la honom fast att klockan bara var sex. När han somnat om 3 minuter senare så gick jag oxå å la mig. Klockan två vaknade jag å kunde absolut inte somna om så vid tre gick jag upp på toa en sanbbis å då vaknar Liam å ropar mamma.. Så jag gick in till honom å fråga vad det var å han svarade mat så jag gav han en flaska välling eftersom kvällsmaten var soppan vid halv fem. Sen när han fått flaskan gick jag och la mig igen. men så hörde jag MAMMA?? Så jag gick in igen å frågade vad är det nu då? Han svarade de är kallt.. Frågade om han ville h ett extra täcke å de ville han. 10 minuter senare sov han som en stock med två tjocka täcken.. Men jag kunde inte somna om så jag läste ut en bok, åt smörgås, satt vid datan osv. Sen var de dags att ta upp Liam för å börja dagen.. Nu sitter jag här å längtar tills ikväll för då får jag sova igen.. =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?