Så sjuk, så sjuk :(

2011-02-09
22:06:55
Igår natt var en tuff natt. idag var en tuff dag!!!

La mig klockan 20 å vaknade klockan 1. Såg på tv. åt lite mat å Liam vakna. jag var alldeles yr å kände mig svimfärdig. Gick in till Liam som stod å hoppa i sängen å jag kände direkt att nåt var fel. Jag blev så yr i huvudet av att se honom hoppa att jag höll på att ramla ihop. Fick blunda. Släcka lampan å bara gå sen fick han ligga i sängen å försöka somna om. Jag la mig å försökte sova men de gick inte. Vid halv fem ville Liam ha uppmärksamhet igen så jag gick dit utan att tända lampan. Han fick fyra bilar i sängen å somnade om.

Idag tog jag upp Liam klockan ett å låg å sov till klockan fyra. Sov å sov slumrade lite. Är ju inte jättelätt att sova när en unge kommer å hoppar emellanåt. Idag hade han busat. Hällt saft över hela lägenheten och sig själv så han fick bada. Sen bestämde jag mig för att våga gå ner till konsum. Å jag kände direkt att nu är det illa igen. Sprang igenom affären snabbt å så tog hon så fruktansvärt lång tid på sig i kassan att jag höll på att dö. men kom iaf ut å hem å slängde i mig en halv smörgås innan mamma kom och hämtade oss. Vi åkte till syrran för att fira Christian på sin födelsedag. Stannade två timmar. Nu sitter jag hemma å känner huvudet tungt som bly. å ja är yr så de står härliga till. Ont i magen å ryggen.. Ska opereras på fredag så då hoppas jag att allt försvinner å jag kan bli normal för nu bara sover jag å är så yr när jag är vaken å jag tycker synd om Liam.. Men snart är det fredag..

Funderar på att byta rum med Liam.. så kanske han inte vaknar när jag springer upp på toa eller äter eller nått. Å sätta upp gardiner å tavlor å så för då KANSKE dom känner för att ge mig en lägenhet...
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?