Liten uppdatering

2011-02-19
23:38:14
Jag vet inte om jag nämt det i bloggen men det hände ibland att Liam vaknade mitt i natten å sa att det var kallt å bad om ett täcke till vilket han givetvis fick. Å när ens son sover med två täcken borde de vara kallt. Men har ju 15 grader i lägenheten å då får man inte klaga har jag hört. Nu när vi bytt rum kan jag förstå vad Liam menade med att det var kallt. Jag har min säng där han hade sin säng å jag skojar inte när jag säger att jag låg mitt i en stormvind.. Under veckan satt jag på msn å berättade för en kille om mina konstiga saker över fönstret. Han var lite smartare än mig å berätta att det låter som en ventil å att jag ska dra i spakarna för å stänga ventilen. Sagt å gjort så testade jag det. Och vet ni vad? Det slutade att blåsa i mitt rum å jag kan numera sova utan vinddrag i håret.. Bra att komma på det efter att man bott här ett år men bättre sent än aldrig sägs det =) Drog iaf i spakarna i alla rummen som har sådana å nu är min lägenhet några grader varmare iaf..

Häromdagen skulle jag vara duktig å sätta upp hyllor i Liams rum. Det gick inte då det inte gick å skruva i väggen å jag äger ju inga smarta saker =) Och idag då skulle jag sätta upp krokar i taket i hans rum å det gick inte skruva i taket heller. Så jag slog med hammaren å ja det hjälpte ju inte heller. Så jag som e lite smart ibland när jag vill tog två sådana där vita betongkrokar vad det nu e för nåt å satte på väggen. Sen satte jag i Liams "gosedjurspåsar" på väggen ist för i taket. Det ser ju lite udda ut kanske men jag slipper iaf ha alla gosedjuren i soffan =)

Var på konsum å handlade lite förut. Nu har dom verkligen rört om i grytan. Sen gick jag och Liam hem å han hjälpte mig göra pizza. Han stod å rörde om degen när han sa ja lagar mat mamma =) hehe. När maten nästan var färdig var Liam i stora rummet. Jag tog för givet att han satt i fotöljen å såg på tv. Frågade om han ville duka bordet som han alltid gör. Men han svarade nej mamma duka bordet. Så jag började ana att han busade med nåt. Men ack vad jag bedrog mig. Kom in i stora rummet å där ligger Liam hellång på soffan å ser på tv å bara latar sig med handen under kudden =) Han ligger aldrig i soffan om han sitter ensam så jag tog fram kameran för att ta kort på min underbart goa son men då ställde han sig upp å pekade med sitt finger mot mig å sa nej mamma.. Så de blev ingen bild :( hehe. Efter maten hade vi lördagsmys. Eller jag iaf. Liam har vart trött hela dagen så han har mest gått runt å gnytt för sig själv å sen gapskrattat. Så ja han kom i säng efter en choklad å somnade genast :)

I morgon är Liam hos Fredrik så jag kan göra vad jag vill =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?