Lång torsdag

2011-02-25
21:13:53
Gick upp klockan sex. Fem över sju kom syrran och hämtade mig och Liam. Lämnade av Liam på dagis å åkte sen vidare till mamma och hämtade upp henne å brorsan. Åkte till karlstad å besökte rådhuset. Satt å prata å så säger brorsan att vi inte ska prata eftersom det kanske är åklagaren som står bakom oss. Vi sa att nej så ser inte en sådan ut. Å när brorsans advokat kommer så presenterar sig tjejen bakom oss som åklagare. De var inte vad vi trodde. Kom in på rättegången å lyssnade på allt som sades. Sen fick vi gå ut å vänta medan dom bestämde domen. Kom in igen å fick höra att brorsan dömdes till 60dagsböter på 50kr.. typ 3000kr alltså. På väg hem ringer polisen till chrille å när han berätta vad det gällde så började ju alla gapskratta. Alltid kul att åka iväg å göra nåt med familjen. Släppte av mamma å brorsan å åkte vidare till stan. Jag gick över till Hanna å passade hennes bustroll. Sen gick jag och hämtade Liam på dagis å tillbaka till Hanna. Då hade Bella kommit dit så vart lite prat. Sen när Bella åkt bjöd Hanna på mat å sen fortsatte hon bära saker medan jag passa barnen. Hanna håller på att flytta ner en våning =) Vid fem gick vi hem. Hanna å barnen skulle till konsum så hade följe dit å sen fick jag gå resten av biten hem. Var hemma vid sex ungefär å Liam lekte lite med bilar innan han hoppade  säng. Å jag märkte att min dataskärm hade dött. gissa om jag blev ledsen.. Ringde tommy om en ny skärm men han hade ingen så jag fick låna hans bärbara dator ett tag. Så jag ringde syrran å bad henne hämta den å de gjorde hon =) Och bärbar är inte riktigt min typ. Fick inte internet på den så ringde tommy igen å då funkade allt. Sen la jag mig vid tio för jag var så fruktansvärt trött..

Idag har jag gjort korsord hela dagen typ. handlat lite å myst med Liam. Han har hosta å säkert feber oxå för han äter inte. Åt inte ens choklad å då är de ju rätt illa. Han ligger iaf å sover å jag har huvudvärk så kommer strax gå och lägga mig..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?