Köttfärslimpa = MUMS :D

2011-02-22
16:05:38
När vi var på Christians kalas för ett tag sen så berättade Milli att Christian hade kollat i hennes kylskåp de första han gjorde å då sa hon att det är väl den rätta som kollar in kylskåpet först. I söndags hade jag besök å han kollade i mitt kylskåp. Är han då den rätta utan att jag märkt det? det vore ju lite WIERD... :D

Igår kom min söta Linda hit å jag blev så sugen på köttfärslimpa så jag typ tvingade Linda att stanna å laga mat med mig =) Eller ja hon sa ju inte nej iaf när jag fråga =) Så vi tog med oss Liam ner till konsum å handlade potatismjöl och köttbuljong. Frågade vart dom hade köttbuljongen å hon sa där har vi det å pekade. Sen kom hon på sej själv å sa nej förlåt det har vi här borta å gick åt helt motsatt håll. Kan inte vara lätt att jobba i den röran =) När vi kom hem å började med att laga köttfärslimpa för första gången i våra liv så visade det sig att vi inte ens skulle ha köttbuljongen.. Det är alltid kul att köpa onödiga saker i onödan... Men gud vilken god mat vi gjorde.. Den vart helt underbar.. Ja de får vi göra om =) vid nio gick Linda hem å jag gick å la mig =)

Idag har jag vart å lämnat Liam på dagis. Han kom hem med en blå fot. Inte för att han slagit sig utan för att dagis målade hans fot blå å tryckte upp den på fönstret så nu kan alla som kommer dit se min sons fot på fönstret =) Kom hem å la mig å sov. Sen vaknade jag av telefonen. Var ett jobb som ringde. Men tror inte de blir nåt för då skulle man jobba i karlstad å de kan jag nog inte göra.. Men får se. Dom skulle ringa nästa vecka igen om de blev aktuellt med intervju i karlstad då.. Nu ska jag mysa ner mig med lilleman för de är jag värd =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?