Helgen

2011-02-13
21:34:45
Fredag:
Vaknade klockan tre på natten så var ju bara att gå upp eftersom jag inte skulle kunna somna om.. Vid sju väckte jag Liam å han blev lite paff över att behöva gå upp så tidigt. Vid halv åtta kom mamma så vi åkte till syrran å lämnade Liam. Hon undrade om han ville sova för de ville hon men han hade tydligen inte sovit hos henne =) Jag å mamma åkte vidare till karlstad. Bytte om å fick vänta på läkaren. Sen kom läkaren å jag fick gå till operation å mamma fick gå å sätta sig på cafeterian. Blev sövd. Sen när jag vaknade började jag hyperventilera tydligen så dom gav mej ett eget rum å ringde dit mamma fast att anhöriga inte får vara där. Typ En timme efter att mamma kom fick jag åka hem. Innan jag gick ner på operation så sa mamma att jag alltid vart turbulent i mina uppvaknanden men jag sa att jag inte vart det dom gånger jag mindes å nu blev det så när mamma var med så jag sa att det måste bero på att mamma var med som de blir så.. Åkte å åt lite mat på bergvik å jag kunde äta hela smörgåsen =) Sen åkte vi till Milli å satt där en stund. Mamma har ju så fruktansvärt bra koll på namn. Eller inte.. :p Milli frågade mig om jag hade ont. Efter 8 tabletter, 2 sprutor smärtlindring å en spruta narkos. Jo fråga mig när jag inte är drogad :) Satt där en stund å sen åkte vi hem. Liam var trött å de passade mig utmärkt =) Kom hem klockan fyra å tog inte många minuter förrän vi båda sov så sött. Vid sex gick vi upp igen å åt mat å gosade. vid nio kom Linda å hälsade på en stund. Så fort hon gått gick vi å la oss =)

Lördag:
Förutom att jag vakna för å kissa klockan sex å somna om direkt så sov jag faktiskt till tio :D Gud vad skönt att äntligen kunna sova en hel natt. Jag och Liam gick ner å handlade lite mat. Liam var så snäll att han stod å höll i mitt ben hela tiden. Här ska man inte springa omkring måste han ha tänkt =) Gick hem å åt lite mat å sen bestämde vi oss för att byta rum :) Så jag tömde Liams rum helt och hållet å dammsög å skura 2 gånger så de blev rent å fint. Sen ställde jag in mina möbler här. Å jäklar vad tungt mitt skrivbord är. Även om Liam hjälpte till å putte så kändes de ju inte haha.. Fick ta loss dörren för att få in skrivbordet. Sen när mitt rum var tomt så dammsög å skura jag två gånger där med så de blev rent. Sen ställde vi in Liams möbler. Skulle göra chokladpudding å grädde innan läggdags så när jag stod å vispade grädde så ser jag dörren ramla å hör ett skrik. Var ju bara släppa elvispen å springa å ta upp dörren. Under låg Liam å blödde från munnen. Han sa att dörren ramla på han. Vi gosade tills de var bra å han ville se på film så frågade om jag skulle göra i ordning chokladpuddingen å grädden å de ville han. Så han satt å åt strax efter så han hade nog inte mega ont. Sen fick han lägga sig klockan nio när allt var färdigt. Å då gick jag igenom mina ägodelar å slängde massa å ställde sen in i mitt rum. Sen satt jag vid datan å roade mej innan jag gick å la mig.

Söndag:
Hade fruktansvärda magsmörtor i morse. Orkade inte gå upp så sov lite till. Sen när jag gick upp vid elva så var hela min kropp öm. Man kanske inte ska möblera dagen efter en operation?.. Jag och Liam gick igenom hans leksaker å slängde en del trasigt. Jag ville slänga en bil till men Liam blev så ledsen att han slängde sig på golvet å grät. Frågade vad de var med han å han tog upp en bil ur högen jag lagt för att slängas å sa att de var hans bil. Så jag sa att han kunde väl behålla den då. Så han sa tack å gick å slängde alla andra bilar utan gnäll =) Sen ställde vi in leksakerna på hans rum så att det blev ett rum. Sen bjöd Liam på mat på rummet. Jag fick lök, majs å jordgubbe. Fin middag. Sen kastade vi boll. Å sen satte jag mig vid datan å tro det eller ej men Liam var på sitt nya rum å lekte =) Å idag har han lekt mer med bollar, djur å lekmaten än med bilarna. Han märkte nog i rumbytningen att han hade fler leksaker att välja på =) Klockan sju fick han hoppa i säng å somnade direkt. Nu tänker även jag gå och lägga mig. Ville egentligen se en film men har inget ljud i högtalaren tydligen så får kolla de i morgon för orkar inte nu =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?