Alla hjärtans skitdag...

2011-02-14
22:08:27
Idag tog jag upp Liam vid tio. Sen la jag mig i sängen med honom. Det dög ett litet tag sen gick han å satte sig för å se på tv. en timme senare kommer han in till mig å säger att det är dags å äta. Frågade om våfflor dög å det gjorde de ju. hela sju stycken åt han. Vilken enorm man =) Sen lekte vi lite. Å sen började han slåss. jag sa till honom att sluta slåss för att jag får ont å han började gråta. What? Min son gråter?? Blev nästan chockad där det händer ju inte varje dag precis.. Sen när det var dags att börja med middagen så kom jag på att mjölet var slut. Jag som planerat att göra pizza.. Blev lite ledsen i ögat å gjorde kycklingfile å pommes stripes ist. Kycklingen blev aldrig färdig å det gjorde mig irriterad. Samtidigt som jag stoppar in plåten i ugnen så ser jag att Liam doppar en bil i pottan full med kiss. Så jag skriker till honom att usch sådär gör man inte. Han blev helt paff stirrade på mig å började sen gallskrika.. hallå vad händer då?? Gissa om han fick en underbar alla hjärtans dag när mamma får han till å gråta två gånger fast att han aldrig gråter. Ja jag kände mig ganska värdelös idag. Liam har iaf fått gos, våfflor, glass å choklad så jag är inte mega elak :p Efter maten diskade vi ihop å sen hoppade Liam i säng. Somnade som vanligt med en gång :)Och jag får väl oxå lägga mig. I morgon är det dags för dagis igen :p
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?