100% Party KBK =)

2011-02-07
16:19:44
När Liam blev hämtad av sin farfar klockan fyra gick jag och la mig =) Sov två timmar å sen gick jag upp å gjorde mig i ordning för party =)När jag var färdig gick jag till Linda och kolla på när hon gjorde sig i ordning. Sen kom brorsan och Simon å Simon vågade inte sitta ner. När Linda väl blev färdig så gick vi två till konsum å köpte clementiner å Linda hade ju tur som fick gå med mig på konsum nu när hon inte vart där på ett tag =) Utanför blev vi hämtade av Enok och Magnus. Dm kidnappade oss hem till Enok så att han fick duscha. När han var färdig åkte vi å hämtade upp Samo å åkte till garaget. Där bytte vi till Samos bil och begav oss till Karlstad :) När vi kom fram fick vi möta upp Johan som hade våra förköpsbiljetter å sen var det bara att gå före alla in =) Hängde av våra jackor å Samo gav oss en rundtur först. Var behövligt så stort som det var där =) Linda har lite illa lokalsinne så hon skulle behöva några fler rundturer egentligen. Men vi höll oss mest på samma dansgolv. Var jättehäftigt faktiskt. Å hela golvet vibrerade av musiken =) Vi gick väl ut efter 2 å åkte till Max. Linda fick för sig att Max hade efterfest och inte sålde hamburgare ;) I kön så var det två killar vi snackade med hela arvika gänget. Tänk vad man kan ha kul alltså :p Vid fyra kom vi hem å det var brevbäraren som släppte in mig i porten. Han var nog lite chockad att möta någon så tidigt på morgonen =) Jag somnade inte förrän sju typ. Men de var verkligen en grym kväll =)





Postat av: linda

Hahaha vilka fina bilder, du lyckas alltid fånga mig i dom finaste ögonblicken :P haha Roligt va de!

Kommenterat -  Datum: 2011-02-08 Klockan: 14:59:19     URL: http://www.grodislinda.blogspot.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?