Tankar

2011-12-03
00:04:42
Häromdagen typ i tisdags var det nog. Då satt Malin och masserade min rygg för det gjorde så förbannat ont. Å det visade sig att hon var en healer. ni vet dom där som kan ta på männiksor å känna av liksom. Å malin sa lite liknande saker som mediumet sa till mig. Men hon ville inte säga så mycket eftersom vi inte var ensamma. Men det har iaf fått mig att tänka lite. Jag har tänkt så mycket på senaste veckan att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Och mitt upp i allt så bara dyker alla killar på mig å vill det ena å det andra. Å ibland vill jag å ibland känner jag bara NEEEJ!! Jag vet inte vad jag vill, jag vet inte vad jag kan å inte kan. Jag vet inget om mig. Vem är jag?? Är det någon vänlig själ där ute som kan tala om för mig vem jag är?? Skulle uppskatta att sluta tänka.. Men jag börjar faktiskt se lite ljus oxå å inte bara mörker.. Sen att jag har världens finaste underbaraste son gör ju inte saken sämre.

VAr på utvecklingssamtal i tisdags. Fick som vanligt bara höra massa bra saker om plutten. Och allt hon beskrev var på pricken Liam. Fast hon sa att Liam äter lite mat men mycket smörgås å det är väl bra för hemma äter han ingen mat å lite smörgås.. Sen avslutade hon med att säga du ska verkligen vara stolt över din lilla pojk å det är jag till 100% =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?