Skolresa =)

2011-12-02
23:56:59
I onsdags så skulle klassen åka till Karlstad på studieresa. Vi skulle besöka Konsum värmlands bageri och Chark å efter det skulle vi gå en rundtur på coop bergvik. Jag, Carro, Nagam och Iris åkte med Malin. Malin hade sin gubbes bil. En riktig lyxig BMW 528i ;) Ingen har väl missat att jag gillar BMW? ;) Vi möttes i skolan å sen åkte vi tre bilar i trupp till bageriet å charken. Där mötte vi Lena. Eller Lena mötte oss eftersom vi kom före ;) Vi blev först visade till bageriet å där luktade det så himlans gott. Å så fick vi se på när några arbetade. Det såg så häftigt ut att alla samarbetade utan att säga nåt å dom visste alltid vad dom skulle göra å när dom skulle byta plats. Sen var det dags för charken. Å där fick vi se hur det gick till när korven blev till korv. Det var oxå häftigt att se hur det går till. Efter det var det dags för mat. Lernia bjöd på mat i restaurangen som tillhörde konsum. Det blev kyckling marengo. Faktiskt gott =) Sen begav vi oss till coop bergvik å fick en rundtur där med. Det var en snabb visning vilket var lite tråkigt. Men han hann ändå med att säga massa intressanta saker. Och när han var klar tog han oss till cafet där vi fick gratis fika =) Jag testade en budapest för att det var på tiden att jag fick smaka en sådan. Den var jättegod men när jag satt där å åt den så såg jag dom där killarna från bageriet som stod å gjorde i ordning budapesten. Men men de gick å äta ändå :D Sen tog vi ett handlar varv på bergvik å sen åkte vi inom ikea å jag fick köpt två gardinstångar iaf så nu har jag äntligen köpt nåt till mitt hem =) Men nej jag har inga gardiner ännu att sätta upp :p Vi var hemma vid fem tiden ungefär å då åkte jag, mamma och iris ner till stan å lämnade in mina skor. Sen åkte mamma å tommy hem som varit här å passat Liam en timme. Sen gick iris till bussen och jag och Liam blev ensamma hemma =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?