Sola och bada...

2011-08-02
19:46:04
I måndags var det dags för jobb igen. Tidig morgon och iväg till dagis. Efter jobbet bestämde jag och mamma oss för att åka å bada i edane. Så mamma kom och hämtade oss vid halv tolv. Sen låg vi på stranden å solade och jag kom till och med i vattnet en gång. Hurra ;) Liam roade sig i sandlådan med hink å spade. Men så lämnade han hinken hos oss för att gå ner å kasta sten. Då kommer en liten äldre pojke förbi Liam med en hink fylld med vatten. Liam tittar på den här pojken å ser att han går å häller vattnet över fötterna på sin mamma. Liam vände sig om och kom till oss för att hämta hinken sen gick han ner till vattnet igen å fyllde den. Mamma sa att nu har han lärt sig de. Jag sa att nej då Liam skulle inte hitta på sådana dumheter. Mamma hade mycket riktigt rätt. Liam kommer å ser så busig ut så det är ganska lätt att gissa vad han tänkte. Men det var mormor som råkade ut för vattnet ;) Sen lärde mamma Liam att hålla hinken över huvudet å han skrattade när han fick allt vattnet över sig. Tokiga unge =) Jag brände mig såklart.. Inte förvånad. Liam brände ena axeln oxå trots att jag smörjde in han. Åkte hem till mamma efter 4 timmar å åt korv med bröd och spelade två omgångar skip-Bo. Sen körde mamma hem oss vid sju och lilleman somnade ganska fort. Sen somnade även jag såklart. Men tog ett tag. Vaknade ofta å fick gå upp å smörja in mig för kunde inte ligga på någon del som var solbränd å det är ju typ bara fötterna som inte är sönderbrända ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?