En vanlig tisdag

2011-08-02
19:50:56
Kom iväg lite sent till dagis idag. Så Liam fick åka vagn annars hade vi aldrig kommit i tid. Sen gick jag till jobbet å sen hem. Såg att nåt har dragit pengar från mitt konto IGEN!! Börjar bli lite irriterad på allt som dras hela tiden. Allt jag har på aoutogiro är mitt hyrfilmsabonnemang och försäkringen så varför ska alla andra konstiga ställen dra pengar?? Får kolla i morgon vad som dragits den här gången för det syntes inte än. Sen gick jag ner och handlade lite å hann lämna av varorna hemma innan jag gick och hämtade Liam. Han hade badat i poolen idag så dom höll på att byta kläder när jag kom. Tog med mig liam till försäkringskassan å ansökte om bostadsbidrag på den nya lägenheten. Sen gick vi hem. Men på vägen skulle lIam leka i den nya lekplatsen så han var där i hela 20 minuter å lekte innan han tyckte vi skulle gå hem. Väl hemma stannade vi inne i tryggt avstånd från solen. Läste bok å kollade på musikvideor. Sen var det billekande medan jag städade å givetvis hjälpte han även till med disken. Nu sover Liam och jag har kollat på Cold Case. Nu väntar jag på ena tvättmaskinen ska bli klar å sen har jag inget för mig fram tills det är läggdags =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?