Kursavslutning 5 April =)

2011-04-07
13:08:52
Lämnade Liam på dagis klockan nio. För en gångs skull var han väldigt samarbetsvillig. Sen gick jag hem å städade lite, läste lite degade vid datan å allt annat tråkigt som man egentligen gör jämt typ. Sen kvart i ett gick jag ner till kronans droghandel för upplärning. Det där jobbet jag berättade om att jag hade en intervju på torsdagen. Jag fick jobbet som vikarie å de är ju bättre än inget =) Iaf så kom den ordinarie fem minuter senare å vi kände oss väldigt i vägen där vi stod utanför när killarna kom med deras skyltar å arbetarna sprang fram å tillbaka. Sen kom killarna som skulle göra grovjobbet å sen kom dom chefen med hon som skulle lära upp oss. Å ja som sagt apoteket har ju inte öppnat än så var ju hundra folk plus vi som sprang omkring i det lilla utrymmet. men fick iaf lära oss att det inte bara var å städa som vanligt. Man skulle ju vara rak i ryggen sitta på huk dra in hakan å allt vad det nu var. Men det kändes iaf okej. Tog 2,5 timme å givetvis får jag lön för det =) Så nu hoppas jag ordinarien är sjuk mycket eller får ett annat jobb så jag kan ta över :p När jag kom hem var mamma hemma med Liam. Hon fick hämta han på dagis eftersom jag var på upplärningen. Så vi satt å kollade på big brother Live ett tag för mamma hade tydligen köpt det. Sen kom syrran vid fem å vi hann prata en halvtimme innan jag var tvungen att gå ner till Rajjens. Där träffade jag Christopher å Sara. Vi skulle ha kursavslutning på Dealer jobbet. Så började med att spela lite Black Jack en timme. Sen spelade vi bowling och ja jag var som vanligt sämst :D Men dom verkade iaf ha kul åt mig :p Efter att vi bowlat en timme var det dags att äta lite mat å vi åt nachotallrik. Mycket mycket gott får jag säga =) Kollade på hockey samtidigt. Sen efter maten var det bara att gå hem igen. Var iaf en kul kväll. När jag kom hem låg Liam såklart och sov å mamma åkte hem. Så jag kollade på lite desperata hemmfruar från förra veckan och big brother avsnitt. Så nu är jag ikapp med tv programmen ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?