Fredag 1 April Italobrothers =)

2011-04-07
12:53:39
Mamma hämtade Liam vid tre tiden ungefär. Så fort mitt vatten var igång igen vid fyra så duschade jag å gjorde mig i ordning för party =) Gick till Linda å satt å titta på när hon blev färdig å sen gick vi till Kocki så Linda fick i sig lite mat. Sen vidare hem till Samo. Där var Samo, Enok, Magnus, Sjur, Jamilla och Emelie. Sen kom Iris å efter det kom Jessica, Dan och Mattias så då kunde vi börja åka mot karlstad. Blev några kisspauser efter vägen. Till slut var vi framme å kom in på Tempel. Var lite väl full så jag vet inte vad jag gjorde där inne för jag var inte så mycket med dom jag kom med iaf.. Hann iaf se typ 3 låtar med Italobrothers å det är ju bättre än inget. Efter stängning blev det lite bråk så jag och Iris fick åka i samos bil ist för den vi kom med så blev lite överfullt på hemvägen. Åt mat på Max som vanligt =) Sen var vi hemma vid typ halv fem kanske. Det var iaf en grymt trevlig kväll som vanligt de jag kommer ihåg iaf ;)



Iris och Jessica

Samo och Iris

Linda och Samo

Iris och Jag

Iris, Jag och Linda

Linda och Mattias

Jag, Dan och Mattias
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?