Ensam jobbhelg =)

2011-04-17
14:10:05
Christian hämtade Liam vid halv fem. Sen myste jag med lite tv å gottgott :) Sen jobbade jag mitt första pass helt ensam å det blev på Rajjens. Inte så mycket folk men ganska mycket spel ändå. Terminalen slutade fungera efter stängning så jag fick inte ut några kvitton å fick skriva allt för hand. Bra början måste jag säga..

I lördags jobbade jag mitt andra pass å det var på The Roof. Träffade tre gamla ingesundare. Det var kul =) Var inte så mycket spel så var mest dötid. Och vad jag lärt mig av den här helgen är att ordningsvakter inte bara håller ordning på folk dom håller ordning på allt. Dom bytte glödlampor, tog bort glas å ställde rätt stolarna bland annat =)

Idag blev jag väckt halv tolv av att syrran skicka att dom snart skulle åka å lämna Liam. Men dom kom inte förrän 12.20. Sen spelade Milli å Christian lite Black Jack å sen åkte dom hem. Liam har sett på film å nu ritar han tror jag. Ska nog lägga honom en stund känns det som. Och får nog bjuda älsklingen på hemlagad pizza =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?