2 April

2011-04-07
12:58:59
På lördagen kom mamma med Liam vid typ tolv. Vi åkte å handlade lite mat å sen åkte vi å tog oss en pizza oxå. Mamma skrattade åt mig för att jag såg slö ut. Å ja jag kände mig väldigt slö för en gångs skull. Har oxå fått nåt utslag i ansiktet. Inte jättesnyggt men.. Sen åkte vi hem igen. Jag och Liam gick å la oss å sov en stund å när jag vaknade kände jag mig lite bättre.. Vid nio kom Linda och brorsan hit å höll koll på min sovande bebis medan jag gick och jobba. Jobbade mitt första pass på Tiki med madde för första gången.. De var som sagt lite högre musik där än på the roof. Men det gick iag ganska bra tror jag. Sen kom vi väl ifrån jobbet kvart i tre så var hemma typ kvart över tre å då låg Linda i soffan och sov så hon var nog trött =) Jag gick å la mig så fort dom gick hem.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?