Tisdag

2010-09-08
13:18:58
Jag hörde ljud vid 22.30 tiden ca på kvällen. Jag tänkte att äsch de är nog bara brorsan som kom nu. Så frågade jag honom på morgonen varför han inte använt sängen. Då svarade han för att jag inte sov här i natt. Då höll jag nästan på att få panik. Men han var tydligen här på kvällen å åt mat å gick sen. Blev lite orolig för om någon annan vart här :) Vet inte om jag sagt det men brorsan bor ju hos mej nu.. Jag får mat varje dag som han lagar ihop och nu ska jag börja få hyra oxå ;) Perfekt... :D Jag försov mig idag så det blev ingen skola :( Städade lite smått å sov lite mer. Sen satt jag på facebook typ hela dagen :( På kvällen kom Linda hit. Hon hade handlat med sig lite mat som hon skulle göra i ordning för hon hade läst lite recept på jobbet å ville testa. Å det var ganska gott faktiskt. Dock inte paprikan :) Sen följde vi brorsan till seven eleven :) Han skicakde ett sms å frågade om jag inte kunde följa honom till Shell. Jag läste det för Linda å hon frågade vem är kjell? =) haha.. men vi följde honom dit å gick sen hem å kollade på film. Den var inte så bra som vi trodde den skulle vara. Klockan ett gick Linda å jag gick å la mig. Tror brorsan gjorde det med :p
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?