Söndagen efter :)

2010-09-08
13:07:57
Milli och Christian kom och hämtade mig. Vi åkte till brunskog för att det var marknad där å det ville Milli kolla på. Hon hittade en bok om tårtor som hon köpte men särskillt mycket fanns det inte där. Sen åkte vi vidare till mamma å Liam skulle precis få middag så han fick sitta å äta medan jag, mamma, Milli å Christian blev med ut till garaget för att gå igenom allt som mamma ska slänga. Jag och Milli samarbeta väldigt bra. Vill du ha? Nej, Vill du ha? Nej, Vill du ha? Nej :D Vi hittade även saker som vi gjort när vi var små. Mamma hade 29 lådor med julsaker å har bara 12 lådor kvar nu så ni kan ju tänka er vad mycket hon gjort sig av med :p Sen fick jag gå igenom barbiedockorna osv å jag fick ihop en papperspåse iaf med jul, påsk, böcker, barbie och dockor. Så nu ska jag bara få en dotter oxå så vore det ju perfekt :D När vi kollat igenom allt så tog vi med oss Liam hem. På kvällen kom Linda över för att se på film. Vi såg en norsk skräck å vi skrek allt till någon gång :) hehe. Sen åkte hon hem å jag la mig :)


Liam på hemvägen :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?