Resten av veckan som jag minns den :)

2010-09-17
13:29:40
Måndag:
Liam till dagis jag till skolan. Klockan 10 underbar tid på måndagar :) Politik, politik å rena rama skiten..... Grupparbete med Pauly, Monica och Ali.. ÄNTLIGEN slut på dagen. Hämta Liam, Lägga Liam sova. Ja typ så känns mina dagar.

Tisdag:
Sjuk. hemma med gullungen.. Sov typ hela dagen.

Onsdag:
Samma visa... Syrran kom hit å vi planerade lite halloween. Vi hittade jättecoola kläder å bestämde att de kör vi på. Å så var frakten på 800 kr så vi bara nej tack.. Hon var här i flera timmar å allt vi planera var tid, när, plats å
tema i princip. Bra jobbat..

Torsdag:
Politiskt val i skolan(Prov för det riktiga valet för dom som inte röstat) och redovisning så jag lämnade Liam på dagis å åkte till skolan. Ställde i ordning vallokalen och gick tillbaka till lektion då började det bli lite suddigt å jag kände mig jätteyr och vimsig. Mådde väldigt illa. Stod ut till rasten kvart i tio och gick sen å letade upp min lärare å sa att jag mådde illa å tänkte åka hem. Kvart över tio kom bussen å han stod å vänta i evigheter kändes det som. Kändes inte som att jag skulle klara bussturen utan att spy. Men kom iaf till min hållplats å då kändes det bättre att få lite luft. Kom precis innanför dörren när jag började spy. Gick och la mig och sov till tre. Då skickade mamma sms å undra när jag skulle komma hem. Så jag berättade läget. Gick mot dagis kvart i fyra och typ tio över fyra hade jag bara kommit till palmviken när Tommy ringde så jag sa att jag var sen så dom kom och hämtade mig där å åkte å hämtade upp Liam på dagis. han blev jätteglad att mormor var med å hämta honom :) Sen körde dom hem oss å jag slapp gå eftersom jag mådde så dåligt. Vi stannade på konsum och handlade lite sen fick jag en påse med saker av mamma. ÄNTLIGEN fick jag mina bilder som vi trodde var förlorade då deras hårddisk krascha. Men tommy lurade den å lyckades bränna ut mina saker :) Har beställt brännare å som vi väntat på i flera veckor. Igår fick han mail om att dom tagit tillbaka ordern då det var fel på dom. Så han skulle beställa nya. hoppas det kommer snart så jag kan bränna saker å lägga in saker från skivor osv. har ju inget som läser skivor på din data. som fungerar.. Iaf så satte jag i soffan med lite popcorn å cola för att se den sista filmen jag hyrt för flera veckor sen å den var som brorsan sa KASS.. Men fick iaf sitta å mysa med lilleman. Han var så go så. Fast var väl för att han fick choklad å saft :p Sen lekte han ensam medan jag kollade på resten av filmen å sen var det bad å sängdags.

Fredag:
ARG DAG!!! Irriterad till max...... Gick upp 9.50 å Liam lekte å jag kollade facebook. Sen gjorde jag i ordning honom å gick ner till dagis å lämnade honom. Sen vidare till atlantis för att leta kläder till Liam på halloween. Och sen gick jag hem. Då såg jag det där tråkiga beskedet som jag är så jäkla trött på.. Skulel städat idag oxå men har inte börjat än. Ska börja strax. Men sen ska jag ner å skälla på dom som gjort mej arg idag så får vi se vad dom tänker göra åt det! Säkert inget.. Sen hämta Liam. Men nu får jag börja städa så det blir lite ordning här hemma..


Bilkö ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?