Politiker = Usch

2010-09-11
12:15:07
Jag fattar inte hur jag kan ha så bråttom på morgonen men ändå komma 30 minuter för tidigt dit jag ska..

Lämnade Liam på dagis å gick till torget där klassen skulle mötas. Felicia och Hilde var redan där å sen kom dom en efter en. Läraren var 5 minuter sen å ändå är det illa om eleverna kommer sent.. Vi pratade med dom olika partierna om vad dom står för osv å alla svarade ju inte riktigt på våra frågor. Dom riktiga politikerna svävade ju iväg i de blå å andra var ärliga å sa jag vet inte.. Våran grupp blev iaf färdiga sist. så vi åkte tillbaka till skolan så åkte jag och Madde med Katrin så svänger hon vänster ist för höger när vi kommer till stadsparkskorsningen så jag frågade varför hon gjorde det. Hon visste inte att man kunde åka där så då ville hon vända å kolla vägen så blev hin imponerad för att den var kortare än den andra vägen om man åker igenom stan. Hon är inte härifrån så hon vet inte alla vägar :) När vi kom till skolan å hela gruppen var samlad så fick vi sammanställa allt material å sen fick vi sluta. Hämtade Liam på dagis som inte alls ville med. Han åkte nämligen bil å då duger inte mamma :) Sen gick vi iaf hem å han gick halva vägen själv. Bra att han känner att han är för stor för vagn ;) När vi kom hem gjorde vi inte mycket vettigt alls.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?