Ny vecka

2010-09-08
13:13:44
Då var det måndag och dags att gå upp i ottan. Lämna Liam på dagis å iväg till skolan.. På lunchrasten ringde dagis å sa att Liam blivit sjuk så jag fick ringa syrran å kolla om hon kunde hämta honom å det kunde hon ju. Så ringde jag mamma å kollade om hon kunde passa honom på tisdagen. Så vi bestämde att hon skulle hämta Liam hos Milli å ta med sig honom hem för hon ville inte komma klockan sju till mig :) Madde och Emma har riktigt livliga diskussioner ibland. Om det är intressanta är ju en annan femma ;) När vi slutade åkte jag hem och packade en väska till Liam. Sen kom mamma och Tommy å jag fick pussat lite på min sjuka son. Sen gick jag ner till konsum å handlade lite vettigt.. Sen gick jag å la mig halv tio redan.. Somnade ganska fort. Å vad det var skönt :D


Emma :D
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?