Muffinsbak

2010-09-02
23:46:28
På onsdagen så började vi 9 i stadsbiblioteket vilket innebar 30 minuter sovmorgon för mig :) Lämnade Liam på dagis 8.15 å gick sen till bibblan. Kom först av alla halv nio typ å 2 sekunder senare kom Tobias. Han gick framför mig å kom ändå efter mig för att jag valde snabbare väg ;) hihi.. Klockan 9 satt vi i ett rum på biblioteket å lyssnade på ett föredrag om hur det funkar osv. Sen fick vi låna en bok vi ska ha läst ut tills 1 oktober. Det gick på typ 1 timme allt.. vad vi fick göra sen? Vara lediga till halv ett då vi skulle vara tillbaka på skolan. Så jag å Madde gick runt på stan, käkade pizza å gick lite mer på stan. Sen åkte vi tillbaka till skolan å gick runt på olika stationer å lyssnade på palettenvalen å sen fick vi sluta 14.20. 5 minuter efter att bussen gått.. Så himla typiskt. bussen kom iaf å jag gick av vid polishuset å gick hem eftersom syrran skulle hämta Liam på dagis så att han kunde vara med å baka sina egna muffins :D Jag packade in brev å gick till palmviken å postade. Sen tog jag bussen hem å mötte upp Liam :) La honom direkt å sen städade jag lite smått.. Sen var det sängen för mig med :) Sova, sova, sova vad jag älskar att sova :D
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?